Sunday, November 05, 2006

Ο ιππότης μου ...


Αυτός είναι ο δικός μου ιππότης. Για όπλο έχει ένα ξύλινο σπαθί που του έφτιαξε ο αρχιμεταλλουργός του παλατιού ( ο παππούς του), για πανοπλία μία κατασκευή από χαρτόνι, για άσπρο άλογο το υπέροχο του ποδήλατο. Έχει σώσει πολλές πριγκίπισες από τους δράκους και τις κακές μάγισσες και πολλά βασίλεια από τους σφετεριστές του θρόνου. Είναι γενναίος, έξυπνος, όμορφος αν και λίγο άτακτος. Είναι ο σερ Νικόλας, ο ξάδελφος μου !

Πριν από μερικά καλοκαίρια είχα χρίσει το ξάδελφο μου ιππότη και του ανέθετα πολλές αποστολές κάθε μέρα. Από τότε είμαστε αχώριστοι και αγαπημένοι. Τώρα ο Νικόλας πηγαίνει τρίτη δημοτικού και του αρέσουν πολύ τα παραμύθια και οι ιστορίες με ιππότες.

5 Comments:

At 6/11/06 9:27 PM, Blogger Reflex said...

It's a webcam ?

 
At 6/11/06 9:44 PM, Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

υπάρχει κάτι μοναδικό στο βλέμμα των περισσότερων παιδιών... και αυτό είναι η άγνοια... για το τι ακολουθεί... για το τι είμαστε...

 
At 8/11/06 12:16 AM, Blogger diastimata said...

Υποκλίνομαι σερ Λάνσελοτ...
Φιλώ το χέρι σας, δεσποσύνη...

 
At 8/11/06 8:56 PM, Blogger iris said...

reflex - yes, it is a webcamera. This is my little cousin, a superbe and brave knight, ser Nicolas :)

γαιδάρα - όντως τα μικρά παιδιά είναι καταπληκτικά, μεγάλοι δάσκαλοι (αν και όχι και τόσο αθώα όσο πιστεύουν οι περισσότεροι)

διαστήματα - δεν είναι να ανάγκη να υποκλίνεστε, ευγενικέ μου ιππότη. Είμαι σίγουρη ότι και ο σερ Νικόλας θα ανταποδώσει τον ευγενή χαιρετισμό και στην ανδρεία σας.

 
At 9/11/06 4:19 AM, Blogger pwlina said...

πάντα μου άρεσαν οι ιστορίες με ιπότες και βασίλισσες....:)

 

Post a Comment

<< Home