Wednesday, December 13, 2006

"Παοκάρα, έχω τρέλα μες στο μυαλό..."


Αν και μπασκετόφιλη δεν είχα τη χαρά (για διάφορους λόγους) να παρακολουθήσω ζωντανά ένα αγώνα μπάσκετ. Αρκούμουν πάντα στην τηλεόραση.
Μα ποτέ δεν είναι αργά. Επιτέλους το πρόγραμμά μου μου έκανε τη χάρη και την Κυριακή το βράσυ πέρασα την πύλη ενός γηπέδου καλαθοσφαίρισης για να παρακολουθήσω το αγαπημένο μου παιχνίδι. Και μάλιστα, όχι ένα οποιοδήποτε παιχνίδι. Ένα ντέρμπι από τα παλιά : ΠΑΟΚ - ΑΡΗΣ στο "Παλατάκι".

Ήταν ένας αγώνας αυστηρά ακατάλληλος για καρδιακούς. Οι δύο άσπονδοι αντίπαλοι έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό "τιμώντας" την αιώνια κόντρα τους. Το παιχνίδι έληξε 82 - 82 και η πρώτη παράταση 90 - 90. Και μετά από 2:30 ώρες έληξε και η δεύτερη παράταση με το νικητήριο ΠΑΟΚ 101 - ΑΡΗΣ 99.

Ο μεγάλος νικητής όμως ήταν ο κόσμος του Πάοκ. Πριν ακόμη αρχίσει το παιχνίδι οι φωνές και τα συνθήματα ακούγονταν μέχρι έξω. Και σε καμία στιγμή δε σώπασαν. Με κάθε ευκαιρία ο κόσμος ξεσπούσε σε ζητοκραυγές και χειροκροτήματα. Μέχρι και εγώ, που δεν είμαι οπαδός κάποιας συγκεκριμένης ομάδας, παρασύρθηκα να φωνάζω "Παοκάρα, έχω τρέλα μες στο μυαλό ..."

Το βράδυ της Κυριακής ήταν οπωσδήποτε έντονο (μισή ώρα μετά τον αγώνα και δεν είχα ηρεμήσει). Και εις ανώτερα.

{{Σημ : το ποστ αυτό γράφτηκε, λόγω εργασίας, αργοπορημένα. Από την Κυριακή μέχρι σήμερα μεσολάβησε το παιχνίδι ΠΑΟΚ - ΡΕΑΛ όπου ο Πάοκ, φανερά κουρασμένος και αποσυντονισμένος, έχασε με διαφορά. Ο κόσμος όμως ήταν και πάλι εκέι για να χειροκροτήσει την ομάδα του.}}

10 Comments:

At 14/12/06 3:35 PM, Blogger diastimata said...

Ω ω ω ΠΑΟΚάρα! Έχω τρέλα, μεσ΄στο μυαλό! Όπου και να παίζεις πάντα θα σ ακολουθώ!

 
At 14/12/06 5:25 PM, Blogger Apostolos Themelis said...

Καλωσόρισες στον πανέμορφο αλλά χωρίς ίχνος λογικής κόσμο του ΠΑΟΚ. Θα περάσεις καλά.

 
At 14/12/06 10:56 PM, Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΟΚ!!!!!!!

 
At 15/12/06 3:50 AM, Blogger Jason said...

Αααχ μπάσκετ...
12 από τα παιδικά μου χρόνια.

Μπαοκτζού;
Κρίμας...

 
At 15/12/06 1:38 PM, Blogger sardela said...

AINTE PAOKARAAAAAAAAAAAAA :PPPPPPPPP

 
At 15/12/06 11:20 PM, Blogger iris said...

Μα καλά, όλοι Παόκια είστε; :)

 
At 16/12/06 6:48 PM, Blogger Eddie_ said...

NAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
At 16/12/06 9:53 PM, Anonymous Anonymous said...

me afhnete oles adiaforo
mono egw de dinw dekara gia ton Paok kai genika gia tis ili8ies omades?
To snob profiterol

 
At 17/12/06 8:44 PM, Anonymous Anonymous said...

I can't wait to go to greece :) I hope it will be soon.

 
At 18/12/06 2:39 PM, Blogger iris said...

we also hope it will be soon.

 

Post a Comment

<< Home