Thursday, December 07, 2006

Ευχαριστίες

Τις τελευταίες μέρες είχα κάποια προβλήματα υγείας και για αυτό απουσίαζα. Χρειάστηκε μάλιστα να νοσηλευτώ και στο νοσοκομείο για 3 βράδια. Για το πλήρες ιστορικό των ημερών καθώς και για εντυπώσεις από το "πεντάστερο ξενοδοχείο" ονόματι Ιπποκράτειο
μπορείτε να δείτε στο one-world-one-blog.

Ευτυχώς τώρα όλα είναι καλά και είμαι ξανά σπιτάκι μου. Θέλω όμως να ευχασιτήσω πολύ πολύ τον Eddie_ μου που ήταν συνέχεια δίπλα μου και με πρόσεχε σαν τα μάτια του (και παραπάνω) και αγχώθηκε για μένα. Ένα μεγάαααλο φιλί...

4 Comments:

At 8/12/06 2:11 PM, Blogger Apostolos Themelis said...

Perastika!!!

 
At 8/12/06 2:26 PM, Blogger iris said...

ευχαριστώ αποστόλη μου. Όλα πάνε καλύτερα.

 
At 9/12/06 7:23 PM, Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

τι έπαθες βρε παιδί???
και γω δεν ειχα νετ και χαθηκα... ελπιζω να ηταν κατι περαστικο... να 'σαι καλα!!!
ps. πρεπει να παμε για καφεδακι μια μερα εμεις οι μπλογκερ εκ Σαλονικης ορμομενοι... τι λετε??? :)

 
At 10/12/06 2:49 PM, Blogger iris said...

όλα καλά τώρα , ευτυχώς. Αλλά είναι αλήθεια ότι τρόμαξα στην αρχή.

Όσο για το καφεδάκι, πολύ ωραία ιδέα. Να γνωριστούμε κι από κοντά. Κάτι θα κανονίσουμε ! Αναμείνατε στο μπλοκ σας...

 

Post a Comment

<< Home