Monday, December 25, 2006

A very crappy Christmas productions ...

Η "A very crappy Christmas produstions παρουσιάζει αυτό το Δεκέμβριο την καινούρια της ταινίας "Πωλήτριες σε κρίση πανικού !".

. Ποτέ τα Χριστούγεννα δεν ήταν η αγαπημένη μου εποχή του χρόνου. Έχει χάσει το νόημα της, αν είχε ποτέ κάποιο. Δεν είμαι θρήσκο άτομο και η γέννηση του "θεανθρώπου" δεν μου λέει και τίποτα. Αλλά ακόμη και για τους πιστούς δεν είναι πλέον η γιορτή της αγάπης αλλά η γιορτή της κατανάλωσης και του εμπορικοποίησης, της επίδειξης, της κιτσαρίας, της υπερβολής. Μια αφορμή για να εκδράμει σύσσωμος ο ορθόδοξος ελληνισμός το πρωί στα καταστήματα για τα δώρα της τελευταίας στιγμής και το βράδυ στα μπουζούκια.
. Επιπλέον φέτος είναι η πρώτη χρονιά που δε θα περάσω τα χριστούγεννα με την οικογένεια μου. Αν μη τι άλλο ήταν πάντα μια ιδιαίτερη αφορμή για να μαζευτούμε μικροί και μεγάλοι στο γιορτινό τραπέζι της γιαγιάς μου που γιόρταζε, να ντυθεί κάποιος από εμάς Άγιος Βασίλης και να μοιράσει δώρα. Η γιαγιά μου όμως πέθανε τον προηγούμενο μήνα κι εγώ έμεινα Θεσαλλονίκη γιατί δούλευα. Θα πω ψέματα αν σας πω ότι δεν με στεναχωρεί που είμαι μακριά τους και πως δεν μου λείπουν αφάνταστα.

. Έκατσα λοιπόν Θεσαλλονίκη, μία πωλήτρια στην περίοδο των Χριστουγέννων ! Πανικός ! Κατάσταση εκτάκτου ανάγκης ! Κρίση ! Ξαφνικά, την τελευταία στιγμή θυμήθηκαν όλες ότι έχουν ξεχάσει να αγοράσουν το κατάλληλο, εκπληκτικό, εντυπωσιακό, σέξυ (αλλά όχι και πολύ, μη μας παρεξηγήσουν κιόλας) και κυρίως φτηνό (!!) εσώρουχο. Καμία δε σκέφτεται ότι μπορεί αυτό που ζητάει (αν υπάρχει) πιθανότατα έχει τελειώσει από το μαγαζί γιατί εξάλλου έρχεται την τελευταία στιγμή, ότι η πωλήτρια που την εξυπηρετεί είναι ένας άνθρωπος που μπορεί και να δουλεύει και 12 ώρες με 20 λεπτά (αυτό ήταν το ωράριο στο μαγαζί που δουλέυω εγώ το Σάββατο 23/12) και πρέπει να εξυπηρετήσει με ευγένεια την κάθε βλαμμένη και ιδιότροπη. Η κατάσταση στο μαγαζί ξεπερνούσε κάθε ταινία του Αλμαδοβάρ, του Τσάκιν Τσαν και των Monty Python μαζί. Κάναμε κάθε είδους ακροβατικά για να εξυπηρετήσουμε, γελούσαμε χωρίς λόγο από την υπερένταση, κλαίγαμε, χοροπηδούσαμε, χορεύαμε, κοροιδευόμασταν, βριζόμασταν, αγκαλιαζόμασταν και προσπαθούσαμε να δώσουμε η μία στην άλλη κουράγιο. Έπρεπε να είσασταν από μια πλευρά για να μας βλέπετε !


Όπως και να έχει, όση και να ήταν η κούραση μου αυτή τη βδομάδα, όσα κι αν τα νεύρα μου ήταν τσιτωμένα, όσο κι αν δεν κατάλαβα πως ήταν γιορτές στόλισα το αυτοσχέδιο δεντράκι μου γιατί το στόλισμα του δέντρου ήταν μία από τις ευχάριστες παιδικές μου αναμνήσεις και μου αφήνει μια όμορφη αίσθηση. Φέτος, νιώθω ξανά αυτή την όμορφη αίσθηση χάρη στον άνθρωπο που αγαπώ και ήθελα να ομορφύνω το σπίτι μας με ένα τρόπο διαφορετικό.

9 Comments:

At 25/12/06 9:21 PM, Anonymous Anonymous said...

Iris,έπρεπε να τις ξεμαλιάσεις τις καρακάξες.Το δεντράκι σου είναι πολύ όμορφο.

 
At 25/12/06 10:52 PM, Blogger iris said...

έπρεπε αλλά ας όψεται, κοιτούσε ο υπεύθυνος . Μερικές εκτός από ιδιότροπες και αγενείς είναι και πικρόχολες.

Χαίρομαι που σου άρεσε το δεντράκι μου :)

 
At 26/12/06 10:20 AM, Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

δεν ξέρω αν ένα "κάνε κουράγιο... γιορτές είναι θα περάσουν που θα πάει?" αρκεί... πράγματι δεν υπάρχει χειρότερο απο μια πικρόχολη και ιδιότροπη γυναίκα (not my favorite species by the way ;))... διόρθωση: υπάρχει... πολλές πικρόχολες και ιδιότροπες γυναίκες!... όπως και πικρόχολες πωλήτριες (άλλο είδος στο οποίο τέτοιες μέρες και ΜΟΝΟ δίνω άφεση ;))
... είμαι υποψιασμένη πια... απο χρόνια... και ξέρω τι γίνεται αυτές τις μέρες... έλα όμως που έσπασε ο αη βασίλης το ποδάρι του :P και έπρεπε να κάνω κι εγώ μια καταδρομική της τελευταίας στιγμής :S.. πήγα σε τρία μαγαζιά στο κέντρο... τρία όμως!... ήταν αρκετό για να σιχαθώ το ανθρώπινο είδος ακόμη μια φορά... δεν υπάρχει γυρισμός... δεν υπάρχει ελπίδα... είμαστε πλέον αηδιαστικοί... εγώ απλά κλαίω απο μέσα μου πια... και γυρνάω στο σπίτι μου και φιλάω το πάτωμα και τους τέσσερις τοίχους :)
iris προσπάθησε να έχεις πάντα στο μυαλό σου τον σύντροφό σου και τις στιγμές σας μαζί... ακόμη και όταν η φακλάνα θα σου σπάει τα νεύρα γιατί δεν βρίσκει το κόκκινο εορταστικό βελουτέ εσώρουχο με τα λευκά πέπουλα γύρω γύρω για να γίνει έτσι το βράδυ της πρωτοχρονιάς μια σέξυ εορταστική φακλάνα... εσύ θα σκέφτεσαι την ουσία των πραγμάτων και όχι την απαξίωσή τους!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ! :)

 
At 27/12/06 4:37 PM, Blogger diastimata said...

ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ το δενδράκι! Να είστε γεροί κι αγαπημένοι!

 
At 27/12/06 9:31 PM, Anonymous Anonymous said...

Marilou mwro mou etsi einai ayta, mh se kataballei h apantaxou ili8iothta, giati to exeis xasei to paixnidi! H gaidara zwgrafise kai pali, den exw na pros8esw kati sxetiko, me kalupse h prolalhsasa (h an to 8elete, progkariksasa)! To mono pou exw na pw einai pws to dentraki sou einai paramy8enio kai soureal, me ena tropo pou maresei poly! Emena giati de me kaleses na dw to dentraki sou apo konta???
To paraponemeno profiterol

 
At 27/12/06 10:43 PM, Blogger iris said...

γαιδάρα μου έχεις απόλυτο δίκαιο. Τέτοιες μέρες σιχαίνεσαι εντελώς το ανθρώπινο είδος. Όλοι τόσο εγωιστές και υπάνθρωποι. Ευτυχώς που τα κορίτσια στη δουλειά τα πάμε καλά και αλληλοστηριζόμαστε και δυο φορές ευτυχώς που ο φίλος μου με καταλαβαίνει και με στηρίζει.

Προφιτερόλ, αφενός αν σε καλέσουμε σπίτι πιθανότατα να σε φάμε μέρες που είναι. Αφετέρου, όταν σε έπαιρνα τηλέφωνο για να έρθεις εσύ κοιμόσουνα κι όταν με έπερνες εσύ είχα μία σοβαρή συνάντηση που δεν μπορούσα να αναβάλω

Διαστήματα, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.

 
At 27/12/06 10:45 PM, Blogger iris said...

Χαίρομαι που σας άρεσε το δεντράκι μου, παρόλο που η φωτογραφία δεν είναι και η καλύτερη. Δεν κατάφερα να φτιάξω κάτι συνηθισμένο, όχι ότι το κάνω επίτηδες, προσπάθησα αλλα΄δεν τα κατάφερα. Είναι κάτι όμως που το έκανα με αγάπη.

 
At 28/12/06 12:35 AM, Blogger Σταθης Παναγιωτοπουλος said...

Μαριλού μας, να χαρείς, διόρθωσε σε παρακαλώ αυτό το "Θεσαλλονικη" που βγάζει μάτια σε "Θεσσαλονίκη". Το "λ" το λέμε παχύ, αλλά δεν το γράφουμε, μη μας πάρουν και χαμπάρι... ;-)
Πολλά φιλιά και καλή χρονιά! :-)

 
At 28/12/06 5:15 PM, Blogger iris said...

μα επίτηδες το γράφω έτσι, για να με διορθώνουν... :)

Καλή χρονιά και σε εσένα

 

Post a Comment

<< Home