Monday, February 19, 2007

Τhere 's somenthing wrong about Mairy

Αφού με έβαλε η Γαϊδάρα σε αυτή τη βαρετή και δύσκολη δουλειά αναγκάζομαι να γράψω κι εγώ 5 πράγματα για τον εαυτό μου...

1. Μ' αρέσει πάρα πολύ να μιλάω για τον εαυτό μου (για αυτό άλλωστε έφτιαξα κι αυτό το μπλοκ) κι ας λέω το αντίθετο. Φοβάμαι όμως μήπως γίνομαι κουραστική στους άλλους και για αυτό περιμένω πρώτα να με ρωτήσει ο άλλος.

2. Έχω αχαλίνωτη φαντασία !! Μπορώ να δημιουργήσω εικόνες και ιστορίες με απίστευτη ευκολία. Μεγάλωσα με τα παραμύθια του παππού, με βιβλία όπως ο Ιβανόης ή ο Ρομπέν το Δασών ( ο αγαπημένος μου ήρωας), με την ελληνική μυθολογία, με κάθε είδους ταινίες στην τηλεόραση. Μικρή κλεινόμουνα πάρα πολύ στον εαυτό μου και σκαρφιζόμουνα ιστορίες για να ξεγελάσω τη μοναξιά μου ή για να περάσει η ώρα το βράδυ που είχα αϋπνίες. Κατά κάποιο τρόπο η φαντασία μου με είχε γλυτώσει. Αλλά και τώρα, πιο μεγάλη, χάρη σ' αυτήν μπορώ να οραματιστώ το πώς θέλω το μέλλον μου.

3.Η αγαπημένη μου φράση είναι : "'Η όλα ή τίποτα".

4. Η αγαπημένη μου κακή συνήθεια είναι το σεξ.

5. (τελευταίο αλλά και πιο σημαντικό) Λατρεύω το φίλο μου. Παρόλο που έχω ξαναερωτευτεί αυτή τη φορά είναι πολύ διαφορετικά. Ίσως γιατί είναι ακριβώς αυτό που ζητούσα σε ένα άντρα :(μεταφορικά μιλώντας) ξέρει να μου βάζει φωτιά, να με κοιτάει, να χαμογελάει και να μπαίνει στη φωτιά μαζί μου.


Κι εγώ με τη σειρά μου παραδίδω τη σκυτάλη σε άλλους πέντε. Αλλά σε ποιούς; Οι περισσότεροι έχουν πάρει ήδη πρόσκληση. Για να δω : * στον Eddie_, *στον Ιάσωνα, *στη σαρδέλα.

4 Comments:

At 20/2/07 11:34 PM, Blogger Jason said...

Χμμμ πλάκα πρέπει να έχεις εσύ...
Το συνέχισα κι εγώ, λοιπόν.

 
At 21/2/07 7:57 PM, Blogger iris said...

βρε λες ; Και εγώ που νόμιζα ότι κάτι συμβαίνει με εμένα. Εντάξει κι εσύ καλός είσαι όμως. Κάτι μου λέει ότι θα τα πάμε καλά οι δυο μας !!

 
At 22/2/07 11:16 AM, Blogger bbchris said...

Τώρα που το σκέφτομαι το 2, το 3, το 4 και το 5, συνδυάζονται μεταξύ τους. :-)

 
At 22/2/07 9:05 PM, Blogger iris said...

αν το σκεφτείς και δεύτερη φορά όλα συνδυάζονται μεταξύ τους. Ακόμα και τα άκρως αντίθετα. Μόνο οι μέσες καταστάσεις μένουν ξεκρέμαστες και αδιάφορες !

 

Post a Comment

<< Home