Sunday, January 21, 2007

Γενέθλια

Σήμερα έχω τα γενέθλια μου. Γϊνομαι αισίως 23.

. Γενικώς έχω μεγάλο κόλλημα με την ημέρα των γενεθλίων μου. Είναι κατά κάποιο τρόπο ημέρα απολογισμού. Πώς έχω περάσει το χρόνο αυτό, τα σωστά μου και τα λάθη μου, τι κέρδισα και τι έχω χάσει. Κυρίως όμως αν βρίσκομαι στο σωστό δρόμο : αν ακολουθώ τα όνειρα μου, αυτό που μου λέει η καρδιά μου, κι αν είμαι ευτυχισμένη.
. Πριν ένα χρόνο ακριβώς ήμουν σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Κι όμως κατάφερα σιγά σιγά να σταθώ στα πόδια μου, να βρω ξανά νόημα στην ζωή μου και να συνεχίσω. Σήμερα, ένα χρόνο μετά όχι απλά είμαι πολύ καλύτερα αλλά βρίσκομαι εκεί που πραγματικά θα ήθελα να είμαι. Σε μια ζεστή αγκαλιά η οποία που προσφέρει όση αγάπη κι όση δύναμη χρειάζομαι έτσι ώστε να κάνει κάθε δυσκολία να φαντάζει ωραία.
. Ένας ακόμα λόγος για να γιορτάσω διπλά αυτή τη μέρα ! Αρχικά ήθελα να φωνάξω κάθε γνωστό και φίλο και όλοι μαζί (καμιά 30 άτομα) να γλεντήσουμε σε ένα ταβερνάκι αλλά όπως όλοι καταλαβαίνετε αυτό δε γίνεται (μία απλή εργαζόμενη είμαι). 'Ετσι σκεφτόμουνα είτε να καλέσω μερικά πολύ αγαπημένα άτομα στο σπίτι ή να βγούμε με το φίλο μου κάπου ιδιαίτερα για δείπνο και ποτό. Αλλά, έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα, μάλλον δε θα κάνω τίποτα από τα δύο... Ελπίζω του χρόνου να είμαι πιο τυχερή.

4 Comments:

At 22/1/07 7:48 PM, Anonymous Anonymous said...

Σου εύχομαι του χρόνου να είσαι πιο τυχερή -και είμαι σίγουρος ότι έτσι θα είναι.
Χρόνια σου πολλά και -πάνω από όλα- ΚΑΛΑ!

 
At 23/1/07 7:47 PM, Anonymous Anonymous said...

Χρόνια πολλά και τα επόμενα χρόνια να σου χαρίσουν ότι σου έχουν στερήσει τα υπόλοιπα! :)

 
At 25/1/07 8:24 PM, Anonymous Anonymous said...

ιιιιιιιιιιιιιιιι :(
δυστυχώς το είδα αργά... είμαι και πολύ γαϊδάρα :P
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΗΡΕΜΙΑ!!!

... καλό αυτό με τον απολογισμό... στέκεσαι απέναντι στον εαυτό σου και αυτό χρειάζεται τόλμη και δύναμη...
Φιλιά!!! :)

 
At 28/1/07 6:03 AM, Blogger αυτη said...

αν τα γενέθλια κρατούν 40 μέρες, όπως η γιορτή, τότε πιάσε λίγες κι από τις δικές μου ευχές!

 

Post a Comment

<< Home