Monday, January 15, 2007

Ο πολεμιστής του φωτός.

Χθες το βράδυ τα όνειρα μου ήταν γεμάτα με μάχες. Επηρεασμένη ίσως από ένα anime που βλέπουμε και από κάποιο παιχνίδι που παίζω στονυπολογιστή. Ίσως όμως να είναι και επειδή προβλέπω πως πρέπει να αρχίσω μία ακόμη μάχη, διαφορετική με όλες αυτές που διάβαζα στα ιπποτικά μυθιστορήματα ή έβλεπα στην τηλεόραση ή στη φαντασία μου.

Πολλές φορές είχα ολοζώντανη μπροστά στα μάτια μου την εξής εικόνα : εμένα κρατώντας ένα άσπρο αστραφτερό σπαθί να πολεμώ μέσα σε ένα σκοτεινό μέρος με κάποιο άντρα, δυνατό, με μαύρη μπέρντα και κουκούλα. Όσες φορές και αν πολέμησα μαζί του, όσες φορές και αν τον νίκησα αυτός πάντα εμφανίζεται. Ο πρώτος και μεγαλύτερος μου εχθρός είναι Αυτός, ο Φόβος. Ο φόβος ότι δε θα τα καταφέρω, ότι είμαι μικρή, αδύνατη. Προσπαθεί να με πείσει πως δε θα καταφέρω αυτό το παραπέρα που ονειρεύομαι για αυτό πρέπει να συμβιβαστώ με την πρώτη μικρή ευκαιρία και να βολευτώ όπως όλοι.

Έχουμε δώσει πολλές και μεγάλες μάχες οι δυο μας. Μερικές από αυτές κράτησαν για πολύ μεγάλο διάστημα και με είχαν αποπροσανατολίσει. Μέσα από αυτές όμως κατάφερα να εξελιχτώ. Θεωρώ χειρότερες, ύπουλες και δόλιες - παρόλο που σε ένταση ήταν πιο μικρές - τις καθημερινές μάχες που ήμουν και είμαι υποχρεωμένη να δίνω με τους ανθρώπους γύρω μου για να επιβιώσω απλά. Άνθρωποι συχνά του στενού μου περιβάλλοντος, που μερικούς από αυτούς αποκαλώ φίλους. Οι άνθρωποι αυτοί προσπαθούν να με πείσουν να εγκαταλείψω τα όνειρα μου, να βολευτώ, να αλλάξω, να σβήσω τη δική μου φλόγα γιατί απλούστατα οι ίδιοι δεν μπορούσαν να με ακολουθήσουν ή να με δεχτούν. Άλλοι θέλουν να με αποπροσανατολίσουν για να ικανοποιήσουν τις δικές τους επιθυμίες και φιλοδοξίες. Πολλοί υπόσχονται ψεύτικες αγάπες και φιλίες μέχρι να πληρώσουν τα κενά τους. Απογοητεύομαι όταν σκέφτομαι πως πολέμησα με τον ίδιο μου τον εαυτό για να είμαι αυτή που είμαι σήμερα και μερικοί θρασύδειλοι αρνούνται να μου παραχωρήσουν τη νίκη που δίκαια μου αξίζει. Ευτυχώς που επειδή ακριβώς είναι θρασύδειλοι ηττώνται πιο εύκολα...

Υπάρχουν όμως και άλλοι εχθροί, καθημερινοί, ύπουλοι. Περιμένουν ήσυχα την κατάλληλη ευκαιρία και τότε είναι που πετυχαίνουν το καίριο κτύπημα. Αυτοί οι άγνωστοι που κρύβονται πίσω από τη μάσκα της "δουλειάς", του "χρόνου που περνά γρήγορα", της "οικογένειας", του "πρέπει", του "στρατού" (για τους άντρες τουλάχιστον), των "κοινωνικών υποχρεώσεων" και πολλών άλλων. Από αυτούς τώρα πρέπει να προετοιμαστώ να αμυνθώ. Κουράγιο.

11 Comments:

At 15/1/07 9:30 PM, Anonymous Anonymous said...

όχι όχι όχι... σιχαίνομαι τα πρέπει... τα φτύνω τα πρέπει... καταλαβαίνω τι λες... επέλεξες δύσκολο μονοπάτι... δεν έχει πισωγυρίσματα... ούτε κρυφές ματιές στο πωςθαημουναν... αυτή ήταν πάντα και η δική μου επιλογή... φυσικά το να σου πω ότι μετράει να είσαι ήρεμη μέσα σου ακούγεται αρκετά κλισέ αλλά αυτό είναι το κλειδί... οι επιλογές μας μας διαμορφώνουν και μας χαρακτηρίζουν... ότι κι αν κάνεις να το κάνεις επειδή ΕΣΥ το επέλεξες και ΕΙΣΑΙ ήρεμη μέσα σου... για κανέναν άλλο... βαρέθηκα να βλέπω γύρω μου σκυθρωπά πρόσωπα ανθρώπων που επέλεξαν τα πρέπει... και είναι τόσα πολλά... αμέτρητα μην γελιέσαι... μάχες θα δώσεις πολλές... και σε κάποιες ίσς ηττηθείς αλλά σε κάποιες θα νικήσεις... θα είναι όμως επειδή ΕΣΥ το ήθελες... φιλιά!

 
At 16/1/07 12:54 PM, Blogger Elric said...

Gia sou Iris,

Molis pigena na sou stilw mail gia na antalaxoume links (xes vazeis to
link mou sto site sou kai egw to diko sou sto diko mou)
alla me prolaves (sxedon) :)


Den pisteuw na se peirazei na se kanw add san Iris :
http://www.iris-aurora.blogspot.com/ (ektos an theleis me allo onoma )


An thes allaxe to Elric pou paei sto profile kai oxi sto blog mou, me to
Metal Hall ezine : http://metalhall.blogspot.com/


Elric


P.S. sorry pou kanw post edw alla to mail sou den douleuei :S

 
At 16/1/07 7:44 PM, Blogger iris said...

γαϊδάρα : συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και σε καταλαμβαίνω. Σηκώνω το ποτήρι μου στις επόμενες μας μάχες.

elric : εντάξει. Η αλήθεια είναι ότι έβαλα σκόπιμα το λινκ στο προφίλ σου γιατί δεν ήξερα σε ποιο ποστ θα προτιμούσες να βάλω. Θα το διορθώσω. Βάλε το όνομα μου όπως θες, δεν έχω πρόβλημα.
Το mail μου έχει πρόβλημα; Για καλό και για κακό ξαναδοκίμασε : iriskapsou@yahoo.com

 
At 16/1/07 8:56 PM, Anonymous Anonymous said...

αγαπητη μου

παντα θα ερχεσαι αντιμετωπη με ανθρωπους που θα θελουν να σε δουν να 'γονατιζεις' ειτε στη δουλεια ειτε συναισθηματικα , να μπορουν να σου πουν δεν στα λεγα εγω

καλα κανεις και τους αγνοεις , κομματακι δυσκολο , αλλα ο καθενας τρεβα το δρομο του

στο τελος οταν κανουμε το λογαριασμο , μονοι μας τον κανουμε , δικες μας οι επιλογες

 
At 17/1/07 10:58 AM, Blogger iris said...

έτσι είναι.Κι ας φαίνεσαι μετά κακιά κι ας σε λένε κι εγωίστρια. Αν εγωίστρια σημαίνει προσέχω τον εαυτό μου, που είναι και το μόνο που έχω στην ουσία, τότε ναι, ΕΙΜΑΙ ΕΓΩΙΣΤΡΙΑ !!

 
At 17/1/07 11:56 PM, Anonymous Anonymous said...

Ε, υπάρχει και ο... υγιής εγωισμός. Και καλά κάνεις!

 
At 18/1/07 12:09 PM, Anonymous Anonymous said...

Κάποιοι άνθρωποι είναι μισαλόδοξοι. Καλά να περνάνε οι άνθρωποι αν μη τι άλλο...
Σιγά μην τους κάνουμε και συνέταιρους στα όνειρά μας...

 
At 19/1/07 1:42 AM, Blogger αθεόφοβος said...

Απάνω τους και μην τους αφήνεις να σου πάρουν τον αέρα ,μην κολώνεις καθόλου!

 
At 19/1/07 10:15 PM, Blogger iris said...

Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση ! Δεν είχα σκοπό να τους παραχωρήσω τη μάχη τόσο εύκολα, έτσι κι αλλιώς.
Chris έχεις απόλυτο δίκαιο.

 
At 21/1/07 1:57 AM, Anonymous Anonymous said...

Εγώ συμπαρίσταμαι μάλλον καθυστερημένα, απ' όσο βλέπω...
Δεν έχω κάτι να συμπληρώσω.
Συμπαρίσταμαι, όμως!

 
At 22/1/07 1:48 PM, Anonymous Anonymous said...

Iris, I am from Ελβετία and not Σουηδία ;) I hope I translated it well :)

 

Post a Comment

<< Home