Wednesday, May 16, 2007

ερωτηματολόγιο

Ήρθε μάλλον και η σειρά μου να απαντήσω στο ερωτηματολόγιο του Προυστ, μετά από πρόσκληση του Αθεόφοβου.

Η απόλυτη ευτυχία είναι όταν βρίσκομαι μαζί με τους ανθρώπους που αγαπώ, την οικογένεια και το φίλο μου.

Το πρωί με κάνει να σηκώνομαι το ξυπνητήρι. Χωρίς αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να ξυπνήσω. Η σχέση μου με τον ύπνο είναι σχέση αγάπης - μισούς : όταν θέλω να κοιμηθώ έχω αϋπνίες και όταν θέλω να ξυπνήσω δεν μπορώ !

Δε θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που ξέσπασα σε γέλια, ίσως στις γιορτές των Χριστουγέννων όταν και λόγω υπερέντασης κυρίως είχαν εξελιχθεί τραγικοκωμικά περιστατικά στο μαγαζί. Ωστόσο γελάω και χαμογελάω με κάθε ευκαιρεία, πράγμα που νομίζω αντισταθμίζει το προηγούμενο.

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα μου είναι και πάλι το γεγονός ότι χαμογελάω συνεχώς, τουλάχιστον αυτή είναι η πρώτη εντύπωση που έχουν οι άλλοι για μένα. Εξίσου σημαντικό είναι και το γινάτι μου.

Το βασικό μου ελλάττωμα είναι η υπερβολή.

Μεγαλύτερη επιείκεια δείχνω στα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι παρασυρόμενοι από τα πάθη και τα συναισθήματα τους, αρκεί αυτά να μην επαναλαμβάνονται για δεύτερη φορά.

Δεν ταυτίζομαι με κάποια ιστορική προσωπικότητα. Μ' αρέσει να νιώθω μία προσωπικότητα ανεξάρτητη και μοναδική. Πείτε με εγωίστρια...

Ήρωες μου σήμερα είναι η μητέρα μου και η γιαγιά μου (από την πλευρά του πατέρα μου), οι πιο δυνατοί άνθρωποι που έχω γνωρίσει ποτέ μου.

Το αγάπημενο μου ταξίδι είναι στα συναισθήματα μου ή όπως λένε και οι waterboy "in a journey beneath the skin". Κατά τ' άλλα ταξίδι να' ναι και ό,τι νά 'ναι, ακόμα και μια βόλτα 10 λεπτών.

Ο αγαπημένος μου συγγραφέας είναι ο Ουμπέρτο Έκο και ποιητής ο Γιώργος Σεφέρης.

Από τις αρετές ενός άντρα προτιμώ τη λιγότερο σπάνια, το να είναι πραγματικοί άντρες. Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Σε μια γυναίκα πάλι εξαίρω την ακόμη πιο σπάνια αρετή της ανωτερότητας, το αντίθετο της κατινιάς.

Ο αγαπημένος μου συνθέτης είναι ασυζητητή ο Μάνος Χατζιδάκης. Η μουσική πρέπει να είναι μελωδική και συναισθηματική (ακόμα και η σκληρή μουσική).

Κάνοντας ντους δε συνηθίσω να σφυρίζω κανένα τραγούδι αφενός γιατί δεν ξέρω να σφυρίζω.

Το βιβλίο που με σημάδεψε είναι ο "Βίος και πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά". Ήμουν ακόμη μαθήτρια της τρίτης γυμνασίου και μάθαινα πως να αγαπώ την ζωή, να είμαι πιο ανοικτή με τους ανθρώπους, να μην τους κατηγοριοποιώ, να κάνω λάθη και παρατυπίες, να επαναστατώ κτλ κτλ. Εν ολίγοις ο Ζορμπάς, ο οποίος πάντα μου θύμιζε τον παππού μου, υπήρξε ένας καλός δάσκαλος.

Η ταινία που με σημάδεψε ήταν οπωσδήποτε το "The Wall" των Pink FLoyd όχι τόσο για τα τραγούδια ή τις εικόνες της όσο για το τέλος της !

Ο αγαπημένος μου ζωγράφος είναι ο Botticceli.

Τα αγαπημένα μου χρώματα είναι το κόκκινο και το πορτοκαλί. Έντονα, ζωντανά χρώματα.

Θεωρώ ως μεγαλύτερη μου επιτυχία το γεγονός ότι εξακολουθώ να χαμογελάω και νιώθω πλήρης.

Το αγαπημένο μου ποτό είναι η σπιτικιά λεμονάδα που φτιάχνουν η γιαγιά μου και η μαμά μου. Όποιος δεν την έχει δοκιμάσει χάνει.

Περισσότερο μετανιώνω για τις φορές που δεν έκλεισα κατάμουτρα την πόρτα σε δύο πρώην μου. Αλλά ας είναι. Από τα λάθη μας μαθαίνουμε.

Περισσότερο απ' όλα απεχθάνομαι τα ψέματα, τη μιζέρια και τη στασιμότητα.

Όταν δεν γράφω (πράγμα που κάνω πολύ συχνά, μ' αρέσει η αίσθηση του να γράφω, ακόμη και να κρατάω σημειώσεις για ασήμαντα γεγονότα) η αγαπημένη μου ασχολία είναι να διαβάζω. Αλλά και τα δύο θα τα θυσιάσω για να περάσω λίγα λεπτά με τους αγαπημένους μου.

Ο μεγαλύτερος μου φόβος είναι ότι όσο μεγαλώνω και μπαίνω στο λούκι της δουλειάς και της ρουτίνας θα πάψω να νιώθω ελεύθερη.

Επιλέγω να πω ψέματα όταν θέλω να κάνω κοπάνα στη δουλειά.

Το μότο μου είναι "ή όλα ή τίποτα".

Θα επιθυμούσα να πεθάνω κάνοντας σεξ. Εννοείται !!!

Δεν πιστεύω σε κανένα θεό επομένως δεν νομίζω να τον συναντούσα ποτέ για να του πω κάτι.

Αυτό τον καιρό βρίσκομαι στην καλύτερη πνευματική κατάσταση. Ακόμα και στις δυσκολίες νιώθω δυνατή, ικανοποιημένη με την ζωή μου και έτοιμη για καινούριες μάχες. Μάλλον είμαι ερωτευμένη !

Τελικά πολλές ήταν οι ερωτήσεις. Και τώρα επιστροφή στα κανονικά ποστ.


Άσχετο : ξέρεις κανείς κάποια καλή ιστοσελίδα από την οποία να μπορώ να ανεβάζω μουσική στο μπλογκ μου; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

3 Comments:

At 16/5/07 8:38 PM, Blogger bbchris said...

www.radioblogclub.com

 
At 17/5/07 10:52 AM, Blogger αθεόφοβος said...

Με δικαίωσες που σου έστειλα το μπαλάκι!
Χάρηκα που είδα ένα γελαστό,ζωντανό, ερωτευμένο κορίτσι!

 
At 18/5/07 12:21 AM, Blogger iris said...

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

 

Post a Comment

<< Home