Saturday, May 19, 2007

Come with me on a journey beneath the skin ....

Εδώ και μέρες μου έχει κολλήσει το εξής τραγούδι των Waterboys και προσπαθούσα να το ανεβάσω στο μπλογκ μου. Επιτέλους τα κατάφερα, αν και όχι στην εκτέλεση που θα ήθελα !!




Put your face in my window
Breathe a night full of treasures
The wind is delicious
Sweet and wild with the promise of pleasure
The stars are alive
And nights like these
Were born to be
Sanctified by you and me
Lovers, thieves, fools and pretenders
And all we gotta do is surrender

6 Comments:

At 20/5/07 10:52 AM, Blogger Γεωργία said...

Φοβερό το τραγουδάκι!! Δεν το είχα ξανακούσει!!

Καλημέρα :D :D :D

 
At 20/5/07 8:26 PM, Blogger diastimata said...

Βλέπω, το radioblogclub δουλεύει καλά!
By the way, ωραίο τραγούδι
(αν κι εμένα μου άρεσε, περισσότερο, το κόκκινο ποδήλατο).

 
At 21/5/07 9:33 AM, Blogger iris said...

γεωργία : καλή μέρα και σε σένα

διαστήματα : είδες, είδες ! Να σου πω την αλήθεια και εμένα το ποδήλατο πιο πολύ μου αρέσει. Αλλά μάλλον αυτός ο παλιόκαιρος ζήλεψε :(

 
At 22/5/07 1:10 AM, Blogger Jason said...

Άλλο ένα τραγουδάκι που δεν είχα ακούσει και πέφτει σε εποχή που είμαι Αθήνα με την dial-up (γκρ...).
Θα επιστρέψω...

 
At 22/5/07 9:35 AM, Blogger iris said...

Με παραξενεύει κάπως που δεν ξέρετε το τραγούδι ... από την άλλη χαίρομαι που ήμουν η αφορμή να το μάθαιτε :). Εγώ το είχα πρωτοπροσέξει στο ραδιόφωνο σε μία ζωντανή εκτέλεση η οποία άρχιζε με το because the night (της Patti Smith)και συνέχιζε με το τραγούδι αυτό !

όποιος ενδιαφέρεται βρίσκεται στο δίσκο των Waterboys "This is the sea", ο οποίος περιέχει και μερικά από τα πιο γνωστά τους ίσως τραγούδια (The whole of the moon, Don;t Bang the drum, This is the sea).

 
At 27/5/07 3:27 AM, Blogger Jason said...

Καταπληκτικό. :)

 

Post a Comment

<< Home