Saturday, March 10, 2007

modern times


Μοντέρνοι καιροί... Η εποχή του ατμού έχει περάσει εδώ και χρόνια. Οι εποχές των μεγάλων εφευρέσεων (ηλεκτρικό ρεύμα, τηλέφωνο, ραδιόφωνο, τηλεόραση, φωτογραφία, αεροπλάνο κτλ) το ίδιο. Οι εποχές των μεγάλων πολέμων και του ψυχρού πολέμου. Η εποχή της αυτοματοποίησης. Η εποχή της ηλεκτρονικής τεχνολογίας (η σημερινή).

. Την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε κάνει μία ικρή επίσκεψη στους παππούδες του φίλου μου, οι οποίοι μας μιλούσαν για τι δύσκολες καταστάσεις είχαν περάσει αυτοί και προσπαθήσαμε να τους εξηγήσουμε πως και σήμερα οι καιροί είναι δύσκολοι. Για το γεγονός πως πρέπει να τρέχεις από το πρωί μέχρι το βράδυ χάνοντας την πολύτιμη επαφή με την οικογένεια σου και τους ανθρώπους που αγαπάς.
. Η αλήθεια είναι πως πάντα φοβόμουνα πως δε θα τα κατάφερνα να αντεπεξέλθω στην πραγματική ενήλικη ζωή (είναι αλλιώς όταν είσαι φοιτητής και όταν εργάζεσαι). Πως θα έχανα τον εαυτό μου και την αυθεντικότητα μου. Ευτυχώς, προς το παρόν τουλάχιστον, κατάφερα να διατηρήσω την ανθρώπινη μου υπόσταση. Μόνο που κλαίω μια τεράστεια απώλεια και θυσία. Τη ΜΟΥΣΙΚΗ μου. Δεν έχω ούτε το χρόνο ούτε την ηρεμία να απολαύσω μία από τις μεγαλύτερες απολαύσεις της ζωής και μου λείπει αφάνταστα.


4 Comments:

At 10/3/07 7:29 PM, Blogger αθεόφοβος said...

Ισα ίσα τώρα που δεν σου φτάνει ο χρόνος θα διαπιστώσεις πόσο σημαντική είναι η μουσική στη ζωή μας.
Αλλωστε ποτέ δεν την χορταίνεις.

 
At 11/3/07 10:38 AM, Blogger iris said...

τώρα αυτό μου το λες για καλό; Δεν μου δίνεις και πολύ κουράγιο.

 
At 12/3/07 6:19 PM, Blogger bbchris said...

Ο χρόνος είναι κάτι σχετικό. Όλο μας λείπει και πάντα βρίσκεται κάμποσος για τον εαυτό μας. ;)

 
At 13/3/07 11:19 PM, Blogger iris said...

δυστυχώς εμένα μου λείπει όλο και περισσότερο. Είναι τόσα τα πράγματα που θέλω να κάνω και δεν μπορώ. Εδώ καλά καλά δεν προλαβαίνω να περιποιηθώ τον εαυτό μου όσο πρέπει ή να απαντήσω σε ένα σχόλιο στο μπλογκ μου (δικαιολογώ και την καθυστέρηση). Αχχχχχχχχχχχχχχ

 

Post a Comment

<< Home