Monday, February 26, 2007

περι ομορφιάς και πάλι

Δεν μπορούσα να μη συμπληρώσω το προηγούμενο ποστ. Κι αν εκεί μιλούσα για τις όμορφες γυναίκες, τώρα θα μιλήσω για τους πιο όμορφους ανθρώπους που έχω γνωρίσει :

Ξεκινάμε φυσικά με τα ξαδελφάκια μου ! Τα διαβολάκια μου (σημειωτέον ότι τα κορίτσια είναι μεγαλύτεροι σατανάδες από τα αγόρια) και τα αγγελούδια μου ταυτόχρονα.



Συνεχίζουμε με τους ομορφάντρες της οικογένειας, τον πατέρα μου και τον αδελφό μου. Δεν έχω προς το παρόν φωτογραφία τους στον υπολογιστή μου αλλά σας διαβεβαιώ ότι είναι άντρες λεβέντες, από αυτούς που σου κλέβουν την καρδιά.


Και τελειώνουμε με τον πιο όμορφο άντρα της ζωής μου !


(και που να τον βλέπατε το προηγούμενο σάββατο που είχε βάλει τα καλά του. Καθόμουν απέναντι και τον καμάρωνα )

10 Comments:

At 28/2/07 12:10 AM, Blogger diastimata said...

some guy s have all the luck

 
At 28/2/07 7:59 PM, Blogger iris said...

μάλλον εννοούσες some GIRLS have all the luck. :) ευχαριστώ πάντως

 
At 1/3/07 11:40 PM, Blogger George Sou said...

Όμορφα!!!

 
At 2/3/07 1:57 AM, Blogger Jason said...

Να σου ζήσουν όλοι.

 
At 2/3/07 10:54 AM, Blogger bbchris said...

Καλημέρα :)

Η πιτσιρίκα φαίνεται μεγάλο μούτρο!!!!

Να σου ζήσουν όλοι και να τους χαίρεσαι!!! :)

 
At 2/3/07 4:57 PM, Anonymous Anonymous said...

ki apefeyga na vlepo to shrial
" Maria i asxhmh "
alla den to glytwnw oyte sta blogs

 
At 3/3/07 12:21 PM, Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

Nα 'στε πάντα γεροί και ευτυχισμένοι :)

 
At 3/3/07 6:01 PM, Blogger iris said...

ευχαριστώ πολύ.

Και chris,όντως, η πιτσιρίκα στην πρώτη φωτογραφία είναι πολύ ΜΕΓΑΛΟ μούτρο. Δεν είναι καθόλου τυχαίο βέβαια που τη λένε κι αυτήν Μαρία !! Και που να τη δεις να χορεύει !

 
At 8/3/07 3:14 PM, Blogger Fraoula said...

Trellainomai na vlepw eftuxismenes oikogeneies! Lucky u!

 
At 15/3/07 10:09 PM, Blogger Reflex said...

Wonderful pictures :D

Thank you for passing and asking :) I have been a bit busy, perhaps I will post less often... But I've been well :)

Maybe I will make a trip to your country, but I don't know yet when. :)

And you, how have you been?

 

Post a Comment

<< Home