Monday, January 01, 2007

ΚΑΙΓΟΜΑΙ, ΚΑΙΓΟΜΑΙ

Με το τραγούδι αυτό είμαστε συνομήλικοι. Μαζί μεγαλώσαμε. Μικρή ήμουνα όταν ο πατέρας μου έβαζε το δίσκο βινυλίου και έπαιζαν τα κλασικά τραγούδια από το "Ρεμπέτικο" του Σταύρου Ξαρχάκου και του Νίκου Γκάτσου (πόσο πολύ τον αγαπάω αυτό το στιχουργό!!). Και η φωνή της Σωτηρίας Λεονάρδου να καίει και τη δική μου την ψυχή. Ένα τραγούδι όλο πάθος και όλο φωτιά. Μια φωτιά που μέρος της είμαι κι εγώ.

Καιγομαι, καιγομαι.

'Οταν γεννιέται ο άνθρωπος
ένας καημός γεννιέται
κι όταν φουντώνει ο πόλεμος
το αίμα δεν μετριέται.

Καίγομαι, καίγομαι
ρίξε κι άλλο λάδι στη φωτιά.
Πνίγομαι, πνίγομαι
πέτα με σε θάλασσα πλατιά.

Ορκιστηκά στα μάτια σου
που τα 'χα σαν βαγγέλιο
τη μαχαιριά μου 'δωσες
να σου την κάνω γέλιο.



Καίγομαι, καίγομαι
ρίξε κι άλλο λάδι στη φωτιά.
Πνίγομαι, πνίγομαι
πέτα με σε θάλασσα πλατιά.

Μα εσύ βαθιά στην κόλαση
την αλυσία σπάσε
κι αν με τραβήξεις δίπλα σου
ευλογημένος να 'σαι.

Καίγομαι, καίγομαι
ρίξε κι άλλο λάδι στη φωτιά.
Πνίγομαι, πνίγομαι
πέτα με σε θάλασσα πλατιά.

(λόγω κάποιου προβλήματος δεν κατάφερα να ανεβάσω το τραγούδι, μόνο να γράψω τους στίχους. Επιφυλάσσομαι όμως.)

5 Comments:

At 1/1/07 10:45 PM, Blogger diastimata said...

Επ! Στροφή στις ελληνικές καταβολές; Δεν είναι κακό... Pa mal.

ΥΓ. Λεπτομέρειες για τον Waters πήρες σε email

 
At 2/1/07 12:41 AM, Anonymous Anonymous said...

Ώντως το τραγούδι αυτό είναι υπέροχο. Όπως και πολλά άλλα Ελληνικά, τόσο όμορφα όσο και μελαγχολικά, σε σημείο που είναι σχεδόν αδύνατο για μένα να μην επηρεαστώ, με αποτέλεσμα να μου ρίχνουνε την διάθεση, σχεδόν πάντα. Και γι'αυτό άλλωστε τα έκοψα τα Ελληνικά. Καλή χρονιά κατα τ'άλλα!

 
At 2/1/07 1:38 AM, Blogger iris said...

διαστήματα : γενικώς ακούω πολλά και διαφορετικά είδη μουσικής (όπως θα διαπιστώσεις από τα επόμενα ποστ). Δεν μου αρέσει να περιορίζομαι.
Ευχαριστώ για τις λεπτομέρειες !!

Θείε Άρη μου : μου έρχονται στο μυαλό πολλά όμορφα και ευχάριστα ελληνικά τραγούδια. Όλα είναι θέμα ψυχολογίας. Όπως εξάλλου το "καίγομαι, καίγομαι" για μένα είναι τραγούδι δύναμης και πάθους κι όχι καταστροφής.

 
At 12/1/07 9:39 AM, Anonymous Anonymous said...

Εμένα πάλι μου αρέσουν πολύ κάτι τέτοια ελληνικά... έχουμε και μεις σημαντική ιστορία στο τραγούδι (μην κρίνουμε μόνο από τις επιτυχίες του συρμού). Καλημέρα!

 
At 26/8/09 3:54 PM, Anonymous Anonymous said...

ενω καιγεται ζητα να καει κ αλλο κ ενω πνιγεται θελει να τη ριξουν στη θαλασσα..Τελικα τι θελει να πει το τραγουδι;

 

Post a Comment

<< Home