Thursday, July 12, 2007

όνειρα, όνειρα, φλόγες μακρινές μου ...

.Πριν από καμιά ώρα και ενώ διάβαζα στο κρεβάτι με πήρε ο ύπνος, πράγμα σπάνιο καθότι από μικρό παιδί είχα πρόβλημα με τον ύπνο : δεν μπορώ να κοιμηθώ το μεσημέρι (κι αν καμιά φορά που είμαι πολύ κουρασμένη αποκοιμηθώ ξυπνάω και είμαι σαν το ζόμπι), το βράδυ έχω αυπνίες και το πρωί είναι αδύνατο να ξυπνήσω !

. Σήμερα λοιπόν με πήρε ο ύπνος. Και μάλιστα ένας ύπνος περίεργος. Έβλεπα αλλοπρόσαλλες και ασυνάρτητες εικόνες, τις οποίες ξέχασα δύο δευτερόλεπτα αφού ξύπνησα. Η μοναδική εικόνα που θυμάμαι από αυτό το βαθύ λήθαργο, είναι πως καθόμασταν σε ένα παγκάκι στη γειτονιά μου (η οποία είναι αδιέξοδος και δεν έχει παγκάκια) και έδειχνα ψηλά ένα μακρόστενο μεγάλο μπαλόνι με παράθυρα και από κάτω του δεμένο ένα μεγάλο τετράγωνο καλάθι ! Όσο έδειχνα το αερόστατο αυτό κατέβαινε κοντά μας και μίκραινε ...

. Άραγε τι να σήμαιναν όλες αυτές οι εικόνες; Να σήμαιναν κάτι; Η αλήθεια είναι όμως πως, όπως πάντα, τα πιο βαθιά όνειρα είναι και τα πιο λυτρωτικά !

4 Comments:

At 13/7/07 1:44 AM, Blogger αθεόφοβος said...

Ο ύπνος το μεσημέρι είναι μέσα στον βιολογικό μας ρυθμό και αν τον συνηθίσεις θα διαπιστώσεις πόσο σημαντικός είναι.΅
Είναι προφανές νομίζω ότι κοιμάμαι το μεσημέρι!

 
At 13/7/07 10:33 AM, Blogger kotsilia said...

Εγω ξερω οτι πρεπει να κοιμομαστε κατα ολη τη διαρκεια της ημερας.πρωι, μεσημερι, βραδυ.

 
At 13/7/07 6:50 PM, Blogger iris said...

αθεόφοβε : άσε πρώτα να συνηθίσω τα βράδυα και μετά βλέπουμε για τα μεσημέρια.

άγγελε μου, κοιμισμέεενε !!! :) Πού είσαι εσύ; Σπίτι ή ακόμη Θεσ/κη;

 
At 13/7/07 9:28 PM, Blogger sardela said...

kai go pali pote de kimame mesimeri ektos an ime arrosti me 40 pireto(an kai ta teleytaia xronia oyte etsi me pianei ipnos ti mera)

 

Post a Comment

<< Home