Thursday, June 14, 2007

βροχή μου


Χθες το βράδυ λοιπόν αποφάσισε ο καιρός πως έπρεπε να βρέξει. Κι όχι το σύνηθες ψιλόβροχο της Θεσσαλονίκης. Συχνοί κεραυνοί και δυνατές αστραπές. .. Μ' αρέσει όταν βρέχει. Και κυρίως όταν βρέχει δυνατά, καταρακτωδώς. Γιατί τότε μοιάζει η βροχή να είναι μία αρχαία τελετουργία καθαρισμού και εξαγνισμού. ..


Μα είναι δύσκολο ένα μπουρίνι μόνο του να καθαρίσει όλη αυτή τη βρωμιά της πόλης. Στο πατρικό μου, θυμάμαι, όταν βρέχει, μυρίζω το φρέσκο χώμα, το καφέ. Και βλέπω τα δέντρα της γειτονιάς πιο πράσινα και πιο καθαρά. Χθες μύριζα την σκόνη που κυλούσε μαζί με τις χοντρές σταγόνες. Έβλεπα το νερό να πέφτει με ορμή στα μπαλκόνια και στις τέντες χωρίς να μπορεί να τα καθαρίσει. Ούτε στο ελάχιστο όλη αυτή η βρωμιά, αυτή η σκόνη, η ακινησία χρόνων δε θα μπορούσε να ξεπλυθεί και να δώσει τη θέση της σε κάτι καινούριο, καθαρό και όμορφο. Φανταζόμουν όλους αυτούς που η μπόρα τους πετύχαινε στο δρόμο και έτρεχαν να προστατευτούν από αυτήν. Ούτε αυτούς δε μπορούσε να τους καθαρίσει η βροχή. Όσο κι αν τους χτυπούσε, όσο κι αν βρέχονταν από την κορυφή μέχρι τα νύχια το μόνο που θα κατάφερνε είναι να κλείσουν ακόμα περισσότερο τα παράθυρα της ψυχής τους και δε θα μπορούσαν ούτε αυτή τη φορά να απολαύσουν κάτι τόσο απλό και αναζωογονιτικό όσο η καλοκαιρινή μπόρα.

Κι ο θεός της βροχής θα συνεχίζει να βρέχει...

9 Comments:

At 14/6/07 1:43 PM, Blogger bbchris said...

Είναι πάρα πολλά τα πράγματα που δεν καθαρίζουν με μια απλή μπόρα όσο δυνατή κι αν είναι.

PS: Στείλε μου mail να σου εξηγήσω την διαδικασία πως ανέβάζεις δικά σου τραγούδια.

 
At 14/6/07 1:58 PM, Blogger iris said...

iriskapsou@yahoo.com

 
At 14/6/07 10:32 PM, Blogger sardela said...

maresei i vroxi mono an sinodeyete apo astrapes kai brontes..apo mikroula thimame me mageye to parapano skiniko..kai tora poy ap to spiti exo panoramiki thea,blepis,se olo tis to megaleio, tin fisi na orgiazei..

 
At 15/6/07 1:55 AM, Blogger αθεόφοβος said...

Και γω την απολαμβάνω γιατί δεν μένω σε υπόγειο!
Η φύση στις πόλεις μας εκδικείται.

 
At 15/6/07 9:57 PM, Blogger Jason said...

Στη Θεσσαλονίκη λιγότερο απ' ότι στην Αθήνα, πάντως, αθεόφοβε.
Ουφ περιέργως έχει μέρες να βρέξει εδώ και λίγη βροχή μου έλειψε.

 
At 16/6/07 12:30 AM, Blogger pediatre said...

Και εμένα με τρελαίνει η βροχή. Μου αρέσει τόσο που στο σπίτι μου, έχω σκεπάσει με τζάμι ένα μικρό κομμάτι της αυλής-βεράντας, για να μπορώ να την απολαμβάνω σε όλο της το μεγαλείο. Αυτό το τμήμα του σπιτιού μας, το καθιστικό μας, φτιάχτηκε προς το τέλος της κατασκευής, και μάλλον δεν εξηγήσαμε καλά στον μηχανικό ότι δεν εννοούσαμε κυριολεκτικά σε όλο της το μεγαλείο.. Έτσι, δυστυχώς το τζαμιλίκι μας, ειδικά στα μπουρίνια, μας δίνει την ευκαιρία να μαζεύουμε την βροχή από τους τοίχους, το πάτωμα και ενίοτε και το μέτωπό μας…

 
At 18/6/07 4:45 PM, Blogger Γεωργία said...

Βροχούλα ε;...Τέλεια....Ειδικά η καλοκαιρινή ;)

Πάντως η βροχή μάλλον μπερδεύει, παρά ξε-καθαρίζει...

 
At 21/6/07 12:50 PM, Blogger kotsilia said...

εμενα μου αρεσει να παιζω μπαλα με βροχη.καρεκλες ασ ριχνει. καθαριζει τελειως το πνευμα μου.
μαρακιιιιιιιιι

 
At 21/6/07 11:55 PM, Blogger iris said...

άγγελεεεεεεεεεε

κολλημένος με τη μπάλα ;;

 

Post a Comment

<< Home